Favoritele lunii noiembrie | 2016

7:12 pm

Spre deosebire de anul trecut, in acest an nu am fost prea activa aici si nu ma mandresc deloc cu asta. Nicidecum nu vreau sa ma las de scris pe blog, fiindca am realizat ca atunci cand chiar ma ocupam de el, eram mai fericita. Prin urmare, voi continua sa impartasesc pasiunea mea cu voi. Si pentru ca inca se poate spune ca suntem la inceput de luna, despre ce altceva sa va vorbesc daca nu despre favoritele lunii trecute? Sau mai bine spus - "favoritele ultimelor 3-4 luni". Iar acum ar fi bine sa pun "stop" acestei introduceri lungi si sa va arat produsele de machiaj, care nu sunt chiar putine.
Daca in ultimele luni am folosit rimelul pentru sprancene Maybelline Brow Drama, in noiembrie m-am reintors la Make Me Brow de la Essence (nuanta 02 Browny Brows), care mi se pare indispensabil in momentul de fata. Nu simt nevoia sa folosesc si creion sau fard de sprancene pentru ca rimelul e de ajuns si in plus, este foarte usor de folosit si parca ma apuca groaza cand ma gandesc ca nu l-am mai vazut prin magazine de luni bune.
Pana acum o luna sau doua nu aplicam pudra peste corector, dar de cand am inceput sa folosesc Smooth Operator Amazonian Clay Finishing Powder de la Tarte, mi-am dat seama cat de important este sa folosesti o pudra translucida in jurul ochilor. Rezultatul obtinut este o privire mai odihnita si mai luminoasa. Si fiindca merge mana in mana cu pudra, in noiembrie am folosit foarte des si pensula EcoTools Eye Perfecting (cea subtire), pe care am cumparat-o de pe iHerb. Are peri fini si se comporta foarte bine la spalat.
Nu am incercat multe baze de machiaj pentru fardul de pleoape si asta pentru ca am dat deja peste una de care sunt extrem de multumita, si anume - Urban Decay Eyeshadow Primer Potion, varianta Original. Insa in ultimele luni m-am indragostit de e.l.f. Eyelid Primer - o baza ieftina, pe care am mai folosit-o acum cativa ani, dar care la momentul respectiv nu mi-a placut absolut deloc.
Iluminatorul Mary-Lou Manizer de la theBalm a devenit un produs "holy grail" pentru mine. Il folosesc de fiecare data cand ma machiez si nu pot sa imi dau seama cum de am rezistat atat timp fara el. Chiar merita toate laudele ce i se aduc, iar pentru aplicarea lui folosesc pensula EcoTools Skin Perfectingluata si ea tot de pe iHerb.
Cu toate ca de cele mai multe ori folosesc rimelul pentru sprancene de la Essence, mai sunt si zile in care il las balta pentru Kallos Love Eyebrow Marker Pen (nuanta 02). Nu este un produs foarte pigmentat, insa daca depui prea multa presiune la aplicare, numai un look natural nu obtii. Trecand peste acest dezavantaj, cu acest marker pen poti defini frumos sprancenele. Si unde mai pui ca are si un pret foarte accesibil - 11.5 lei.
Ultimul produs din poza este Collection Lasting Perfection Concealer (nuanta 1 Fair), pe care il folosesc de vreo 3 ani, daca nu ma insel. E un concealer cremos, cu o acoperire buna si il aplic atat sub ochi, cat si pe cosuri si pete.
Nu prea mai folosesc creioane de ochi, dar Rimmel ScandalEyes Waterproof Kohl Kajal este o exceptie. L-am cumparat pentru ca intr-un timp era mentionat foarte des pe YouTube si nu numai, insa chiar merita publicitatea primita. Il am in nuanta 005 Nude, e super pigmentat, cremos si mai presus de toate, rezista cu brio pe mucoasa ochiului.
De obicei se intampla sa te surprinda tocmai produsele de la care nu prea ai asteptari. Prin urmare, Hema Eyeliner m-a uimit, mai ales pentru ca am dat pe el doar 3€. Nuanta pe care o am eu este 22 - un maro care da spre negru si rezista foarte bine pe pleoape, cu sau fara primer.
Urmatoarele randuri vor fi pe placul iubitoarelor de produse pentru buze, deoarece am cateva rujuri de aratat. Mai multe ca in alte dati, oricum. Si o sa incep cu doua rujuri lichide mate, chinezesti: Baolishi Matte Flat Finish Pigment Gloss, in nuantele 01 si 08. Acestea sunt copii ale rujului cu acelasi nume, marca L.A. Girl si din cate am vazut in poze, nuanta 01 de la Baolishi ii corespunde nuantei Iconic de la L.A. Girl, iar nuanta 08 ii corespunde nuantei Rebel. In orice caz, imi plac fiindca nu usuca buzele si sunt cat de cat rezistente.
Obsesia mea cu rujurile nude tine deja de vreun an si ceva, asa ca NYX Soft Matte Lip Cream in nuanta London a fost folosit foarte des in ultimul timp. Nu este foarte rezistent pe buze, dar culoarea in sine e frumoasa si merge cu multe tipuri de machiaj.
Desi nu e cel mai hidratant produs pentru buze, EOS Lemon Drop Smooth Sphere Lip Balm a devenit unul dintre cele mai utilizate balsamuri de buze din ultima perioada. Miroase super bine, are SPF 15 si contine vitamina E, unt de shea si ulei de jojoba.
EcoTools Pure Complexion Facial Sponge este un burete din fibre vegetale Konjac si carbune de bambus, perfect pentru curatarea in profunzime a tenului. Obisnuiam sa il folosesc atat dimineata, cat si seara, pentru indepartarea machiajului; si chiar facea o treaba excelenta. Momentan nu il mai am, dar cu siguranta il voi recumpara.
Apa micelara de la Auchan este potrivita tuturor tipurilor de piele si indeparteaza bine machiajul fetei, insa pe cel al ochilor, nu prea. Cu toate astea, raportul calitate-pret este bun - costa 9-10 lei si mai are si 500 ml. Eu sunt deja la a doua sticluta si sigur o voi mai cumpara.
Ultimul produs este serul Avon Advance Techniques Daily Shine pentru varfuri deteriorate, pe care l-am mai avut acum cativa ani. Il folosesc de fiecare data dupa ce imi indrept parul si chiar mi se pare ca isi face treaba. Nu m-am mai tuns de un an, cred si stiu ca nu e bine, insa varfurile arata cat de cat okay; plus ca acest ser are un miros inconfundabil si e o placere sa il folosesc.

In incheiere, la random favourites am doua filme de mentionat - Lucky Number Slevin (2006) si Allied (2016), serialul Once Upon a Time si cateva melodii:
El. Train - Promises
ViLLAGE - Takeover
Charlie Puth - Does It Feel
Cake - You Turn the Screws
Years & Years - Gold
Sum 41 - Screaming Bloody Murder
Olly Murs - Back Around

Cam astea au fost favoritele mele din ultima perioada. Sper sa nu mai iau pauze atat de lungi de la scris.
Kisses,

You Might Also Like

0 comentarii

Subscribe