Favoritele lunii aprilie | 2016

6:08 pm

Stiu ca suntem la sfarsitul lui mai, dar pentru ca am ratat deja favoritele lunii martie, nu am vrut sa sar si peste favoritele din aprilie; plus ca am ceva produse de aratat, iar majoritatea sunt si produse de machiaj, care parca apar cam rar in postarile de genul acesta.

Si pentru ca am adus vorba de produse de machiaj, incep cu ele - primul favorit al lunii aprilie fiind rimelul Benefit They're real!L-am cumparat prin ianuarie parca si a fost dragoste la prima folosire. Are o usoara tendinta de a face gene "picioare de paianjen", insa folosit cu grija, e nemaipomenit. Alungeste genele, le separa bine, dar parca mi-as dori sa le curbeze si mai mult decat o face. Per total, e un rimel care isi merita banii si cu siguranta il voi recumpara.

Urmeaza un produs pe care, cu parere de rau spun, inca nu vi l-am prezentat intr-un haul - Kiko Universal Fit Hydrating Foundation. Nu, nu este un fond de ten pentru ten mixt sau gras, insa ofera o luminozitate aparte tenului - lucru care m-a facut sa intind foarte des mana dupa el. Dar din cauza ca are o acoperire mica, vi-l recomand numai in cazul in care aveti un ten cu ceva mai putine imperfectiuni.
Am folosit cu placere si concealerul Catrice Camouflage Cream in nuanta 010 Ivory, impreuna cu pensula Correcting Concealer de la EcoTools. Pensula este luata de pe iHerb si face parte din setul Four-Piece Beautiful Complexion, iar concealerul are acoperire buna si merita laudele ce i se aduc.
Mai departe, un produs care a fost evitat pentru mult timp si asta din cauza ca lenea imi statea mereu in cale. Insa am ajuns, intr-un final, sa folosesc zilnic perlele bronzante Arabian Glow de la Avon, care sunt perfecte pentru mine fiindca tin loc de blush - ceva ce eu nu folosesc.
Ca sa inchei cu produsele de machiaj, va arat si doua rujuri lichide Romantic Beauty, pe care cred ca le puteti gasi la orice magazin cu produse ieftine, chinezesti. Eu am nuantele S501 si S517 si imi plac la nebunie, iar cu toate ca pe ele scrie "Lip Gloss", sunt de fapt rujuri lichide mate, care rezista bine si nici nu usuca buzele.
La capitolul "demachiante" am folosit bifazicul de la Balea care, asa cum ma asteptam, inca imi place, iar pentru ingrijirea parului am inceput sa folosesc spray-ul Wella High Hair Touch&Feel. Acesta poate fi aplicat atat pe parul umed pentru volum, cat si pe parul uscat, inainte de a folosi placa de indreptat fiindca ofera si protectie termica. Plus de asta, are un miros placut si ii lasa parului meu un luciu frumos.

In incheiere va mai spun ca mi-a placut si samponul cu ou de la Kallos, caruia nu am mai apucat sa ii fac poza, iar ca random favourite am acest ghiozdan de pe Romwe, de care inca sunt obsedata.

Si cam atat. Voi ce favorite ati avut in ultimul timp?

Kisses,

You Might Also Like

0 comentarii

Subscribe